მე-5 კლასი წრე


რესურსი : საკანცელარიო ნივთები -თაბახის ფურცლები , ფანქრები, ფლომასტერი, კალამი, ფორმატის ქაღალდები, ფლიპჩარტის ქაღალდი
კლასი :მეხუთე
წრის ხელმძღვანელი: ნათია გორგიაშვილი



სახელი
გვარი
პირადი ნომერი
დაბადების თარიღი
ისრაელ
ალიევ
25350000616
24.02.2009
დათო
შუკაკიძე
25350001011
13.09.2009
აისუნ
სოინოვა
25101053833
16.12.2008
იური
გოგოლაძე
25350000863
10.07.2009
რამაზი
მახათაძე
25950000737
08.05.2009
მარიამ
სამხარაძე
01951002645
22.01.2009
სარდარ
მირზაევ
25350000723
04.05.2009
ანა
კოჭლამაზაშვილი
40350000393
28.05.2009
გუჯა
პაქსაშვილი
25650001009
11.09.2009
ბადრი
კოჩალიძე
61354000328
05.11.2008
საბა
სამხარაძე
25950000681
26.03.2009
თამუნა
ბარბაქაძე
25350000500
24.12.2008
ფათიმა
საფაროვა
25650000648
11.03.2009
მარიამი
გოგაშვილი
25350001252
09.06.2009
საბა
ჩინჩალაძე
25350000836
26.06.2009
იმედა
შველიძე
25950000091
18.07.2008
ამილ
ალიევი
25350000379
25.10.2008
მარიამი
გრიგალაშვილი
25950001018
11.09.2009
ემილ
ნაბიევი
25350000609
18.02.2009
































მუშაობის ხანგრძლივობა : ერთი სემესტრი
              სამუშაო შეხვედრა:  16
                                     დრო:     1 საათი
 თემა : წიგნიერების განვითარება

წრის მიზანია მოსწავლეებში წიგნიერების და შემოქმედებითი უნარების განვითარების ხელშეწყობა
  წრის მუშაობა შესაძლებლობას მისცემს  მოსწავლეს მაქსიმალურად  წარმოაჩინოს  საკუთარი შესაძლებლობები. გამოხატონ და დაიცვან საკუთარი  მოსაზრებები, პარალელები გააკეთონ თემში არსებულ რეალობასთან.

მიზნები :
·         მხატვრული ტექსტის კითხვა და გააზრება
·         კითხვის სტრატეგიების დაუფლება
·         ტექსტში დასმული პრობლემების გაანალიზება
·         საკუთარი აზრის დასაბუთება
·         პერსონაჟთა მეტყველებაზე დაკვირვება
·         გმირის დახასიათების რუკის შედგენა

  ასევე წრე  დაეხმარება მოსწავლეს შემდეგი უნარების განვითარებაში:
·         სხვადასხვა სახის სტილისა და ჟანრის ტექსტის ანალიზის უნარი
·         კრიტიკული აზროვნების უნარი
·         წაკითხულის შეფასებისა და დასკვნის გამოტანის უნარი
·         თხრობისა და მსჯელობის უნარი

იგნის ავტორი: რ. ჯ. პალაციო “ აირჩიე სიკეთე“-  საოცრება  (რვა ნაწილი)

მასწავლებელი აკეთებს ზოგად მიმოხილოვას წრისა და წიგნის შესახებ, , კერძოდ აცნობს წიგნის ავტორს და მის ბიოგრაფიას . მოსწავლეები კითხულობენ  წიგნის გარკვეულ თავებს . კითხვა გრძელდება ყოველ გაკვეთილზე.














თარიღი
თემა
საათი
1
02.   10. 2019
პირველი ნაწილი „ავგუსტი“
1 სთ
2
03. 10. 2019
პირველი ნაწილი „ავგუსტი“
1 სთ
3
07. 10. 2019
მეორე ნაწილი „ვია“
1 სთ
4
10. 10. 2019
მეორე ნაწილი „ვია“
1 სთ
5
16. 10. 2019
მესამე ნაწილი „ჯუნი“
1 სთ
6
17. 10. 2019
მესამე ნაწილი „ჯუნი“
1 სთ
7
21. 10. 2019
მეთხე ნაწილი „ ჯეკი“
1 სთ
8
24. 10 2019
მეთხე ნაწილი „ ჯეკი“
1 სთ
9
28. 10 2019
მეხუთე ნაწილი „ ჯასტინი“
1         სთ
10
04.   11. 2019
მეხუთე ნაწილი „ ჯასტინი“
1 სთ
11
07. 11. 2019
მეექვსე ნაწილი „ ავგუსტი
1 სთ
12
11. 11. 2019
მეექვსე ნაწილი „ ავგუსტი
1 სთ
13
16. 11. 2019
მეშვიდე ნაწილი „ მირანდა“
1 სთ
14
14. 11. 2019
მეშვიდე ნაწილი „ მირანდა“
1 სთ
15
18. 11. 2019
მერვე ნაწილი „  ავგუსტი
1 სთ
16
21. 11 2019
მერვე ნაწილი „  ავგუსტი
1სთ















































Comments

Popular posts from this blog

საწრეო მუშაობის პროგრამა

ტრენინგის მესამე დღის რეფლექსია

მეხუთე დღის რეფლექსია