მე-5 კლასი წრე
რესურსი
: საკანცელარიო ნივთები -თაბახის ფურცლები , ფანქრები, ფლომასტერი, კალამი, ფორმატის
ქაღალდები, ფლიპჩარტის ქაღალდი
კლასი :მეხუთე
წრის ხელმძღვანელი: ნათია გორგიაშვილი
სახელი
|
გვარი
|
პირადი ნომერი
|
დაბადების თარიღი
|
ისრაელ
|
ალიევ
|
25350000616
|
24.02.2009
|
დათო
|
შუკაკიძე
|
25350001011
|
13.09.2009
|
აისუნ
|
სოინოვა
|
25101053833
|
16.12.2008
|
იური
|
გოგოლაძე
|
25350000863
|
10.07.2009
|
რამაზი
|
მახათაძე
|
25950000737
|
08.05.2009
|
მარიამ
|
სამხარაძე
|
01951002645
|
22.01.2009
|
სარდარ
|
მირზაევ
|
25350000723
|
04.05.2009
|
ანა
|
კოჭლამაზაშვილი
|
40350000393
|
28.05.2009
|
გუჯა
|
პაქსაშვილი
|
25650001009
|
11.09.2009
|
ბადრი
|
კოჩალიძე
|
61354000328
|
05.11.2008
|
საბა
|
სამხარაძე
|
25950000681
|
26.03.2009
|
თამუნა
|
ბარბაქაძე
|
25350000500
|
24.12.2008
|
ფათიმა
|
საფაროვა
|
25650000648
|
11.03.2009
|
მარიამი
|
გოგაშვილი
|
25350001252
|
09.06.2009
|
საბა
|
ჩინჩალაძე
|
25350000836
|
26.06.2009
|
იმედა
|
შველიძე
|
25950000091
|
18.07.2008
|
ამილ
|
ალიევი
|
25350000379
|
25.10.2008
|
მარიამი
|
გრიგალაშვილი
|
25950001018
|
11.09.2009
|
ემილ
|
ნაბიევი
|
25350000609
|
18.02.2009
|
მუშაობის ხანგრძლივობა : ერთი სემესტრი
სამუშაო შეხვედრა: 16
დრო: 1 საათი
თემა
: წიგნიერების განვითარება
წრის
მიზანია მოსწავლეებში წიგნიერების და შემოქმედებითი უნარების განვითარების ხელშეწყობა
წრის მუშაობა შესაძლებლობას მისცემს მოსწავლეს მაქსიმალურად წარმოაჩინოს
საკუთარი შესაძლებლობები. გამოხატონ და დაიცვან საკუთარი მოსაზრებები, პარალელები გააკეთონ თემში არსებულ
რეალობასთან.
მიზნები
:
·
მხატვრული ტექსტის კითხვა და გააზრება
·
კითხვის სტრატეგიების დაუფლება
·
ტექსტში დასმული პრობლემების გაანალიზება
·
საკუთარი აზრის დასაბუთება
·
პერსონაჟთა მეტყველებაზე დაკვირვება
·
გმირის დახასიათების რუკის შედგენა
ასევე წრე
დაეხმარება მოსწავლეს შემდეგი უნარების განვითარებაში:
·
სხვადასხვა სახის სტილისა და ჟანრის ტექსტის ანალიზის უნარი
·
კრიტიკული აზროვნების უნარი
·
წაკითხულის შეფასებისა და დასკვნის გამოტანის უნარი
·
თხრობისა და მსჯელობის უნარი
იგნის ავტორი: რ. ჯ. პალაციო
“ აირჩიე სიკეთე“- საოცრება (რვა ნაწილი)
მასწავლებელი აკეთებს ზოგად მიმოხილოვას
წრისა და წიგნის შესახებ, , კერძოდ აცნობს წიგნის ავტორს და მის ბიოგრაფიას . მოსწავლეები
კითხულობენ წიგნის გარკვეულ თავებს . კითხვა
გრძელდება ყოველ გაკვეთილზე.
თარიღი
|
თემა
|
საათი
|
|
1
|
02. 10.
2019
|
პირველი ნაწილი
„ავგუსტი“
|
1 სთ
|
2
|
03. 10. 2019
|
პირველი ნაწილი
„ავგუსტი“
|
1 სთ
|
3
|
07. 10. 2019
|
მეორე ნაწილი
„ვია“
|
1 სთ
|
4
|
10. 10. 2019
|
მეორე ნაწილი
„ვია“
|
1 სთ
|
5
|
16. 10. 2019
|
მესამე ნაწილი
„ჯუნი“
|
1 სთ
|
6
|
17. 10. 2019
|
მესამე ნაწილი
„ჯუნი“
|
1 სთ
|
7
|
21. 10. 2019
|
მეთხე ნაწილი
„ ჯეკი“
|
1 სთ
|
8
|
24. 10 2019
|
მეთხე ნაწილი
„ ჯეკი“
|
1 სთ
|
9
|
28. 10 2019
|
მეხუთე ნაწილი
„ ჯასტინი“
|
1
სთ
|
10
|
04.
11. 2019
|
მეხუთე ნაწილი
„ ჯასტინი“
|
1 სთ
|
11
|
07. 11. 2019
|
მეექვსე ნაწილი
„ ავგუსტი
|
1 სთ
|
12
|
11. 11. 2019
|
მეექვსე ნაწილი
„ ავგუსტი
|
1 სთ
|
13
|
16.
11. 2019
|
მეშვიდე ნაწილი
„ მირანდა“
|
1 სთ
|
14
|
14. 11. 2019
|
მეშვიდე ნაწილი
„ მირანდა“
|
1 სთ
|
15
|
18. 11. 2019
|
მერვე ნაწილი
„ ავგუსტი
|
1 სთ
|
16
|
21. 11
2019
|
მერვე ნაწილი
„ ავგუსტი
|
1სთ
|
Comments
Post a Comment